Kereskedelemben dolgozó partnerünk stratégiai szoftverei magasabb szintű támogatását végző szakembert keres, azért, hogy a folytonos ügymenetetük zavartalan legyen.
Téged keresünk, ha …
- ha gyorsan átlátod a belső rendszereink működését és támogatsz minket az igények megfogalmazásába, majd a fejlesztés levezénylésében
- ERP (vagy egyéb komplex) rendszerekkel van tapasztalatod
- Ticketing rendszereket ismersz (pl.: TopDesk, Jira, Confluence, TFS)
- SQL lekérdező nyelv aktív ismerete megvan
- Aktív angol nyelvtudást szóban és írásban
- Jó kommunikációs és probléma megoldó készséget
Előnyt jelent, ha…
- EDI, API és web technológiák ismerete
- Automata tesztelésben (pl.: Selenium, Robot Framework) szerzett tapasztalat
- Apache Kafka és vagy RabbitMQ tapasztalat
- Logisztikai szoftverek ismerete és / vagy tapasztalat logisztikai területen
- Tapasztalat kereskedelmi informatikai területen
Feladatok:
- A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása
- Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása
- A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támogatása, fejlesztési folyamataiban való aktív részvétel
- Üzleti területekkel, a beszállítókkal, fejlesztőkkel történő kapcsolattartás és együttműködés
- Az alkalmazásokhoz tartozó üzleti folyamatok feltérképezése, dokumentálása
- Dokumentációk, felhasználói útmutatók és képzési anyagok kidolgozása, karbantartása, valamint oktatások, tréningek megtartása
- Üzleti alkalmazások tesztelése automata vagy fél-automata módon
- Az alkalmazásokhoz kapcsolódó feladatok Ticketing rendszerben történő kezelése
Kezdés:
- Azonnali
Havi munkaóra:
- full time
Munkavégzés formája:
- hibrid, Üllő