Project manager / Alkalmazástámogató

Kereskedelemben dolgozó partnerünk stratégiai szoftverei magasabb szintű támogatását végző szakembert keres, azért, hogy a folytonos ügymenetetük zavartalan legyen.

Téged keresünk, ha …

  • ha gyorsan átlátod a belső rendszereink működését és támogatsz minket az igények megfogalmazásába, majd a fejlesztés levezénylésében
  • ERP (vagy egyéb komplex) rendszerekkel van tapasztalatod
  • Ticketing rendszereket ismersz (pl.: TopDesk, Jira, Confluence, TFS)
  • SQL lekérdező nyelv aktív ismerete megvan
  • Aktív angol nyelvtudást szóban és írásban
  • Jó kommunikációs és probléma megoldó készséget

Előnyt jelent, ha…

  • EDI, API és web technológiák ismerete
  • Automata tesztelésben (pl.: Selenium, Robot Framework) szerzett tapasztalat
  • Apache Kafka és vagy RabbitMQ tapasztalat
  • Logisztikai szoftverek ismerete és / vagy tapasztalat logisztikai területen
  • Tapasztalat kereskedelmi informatikai területen

Feladatok:

  • A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása
  • Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása
  • A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támogatása, fejlesztési folyamataiban való aktív részvétel
  • Üzleti területekkel, a beszállítókkal, fejlesztőkkel történő kapcsolattartás és együttműködés
  • Az alkalmazásokhoz tartozó üzleti folyamatok feltérképezése, dokumentálása
  • Dokumentációk, felhasználói útmutatók és képzési anyagok kidolgozása, karbantartása, valamint oktatások, tréningek megtartása
  • Üzleti alkalmazások tesztelése automata vagy fél-automata módon
  • Az alkalmazásokhoz kapcsolódó feladatok Ticketing rendszerben történő kezelése

Kezdés: 

  • Azonnali

Havi munkaóra: 

  • full time

Munkavégzés formája:

  • hibrid, Üllő
2024-04-24T11:12:41+00:00

Share This Post With Others!

Go to Top