Gyakran feltett kérdések

a Stylersnél történő munkavégzéssel kapcsolatban

  • Mert csapatban könnyebb dolgozni, mint egyedül.
  • Mert teret adunk a szabad munkának, alkotásnak.
  • Mert nálunk valódi értéket teremtesz.
  • Mert a menedzsmentnek számít a véleményed.
  • Mert nagyszabású amerikai projektekkel is foglalkozhatsz.
  • Mert támogatjuk a folyamatos fejlődésed.
  • Mert egy jófej fejlesztői közösséghez csatlakozol.
  1. Nézd meg nyitott pozícióinkat itt!
  2. Töltsd fel a CV-det ide!
  3. Tájékozódj cégünkről itt!
  4. Ismerd meg közösségünket itt!
  5. Ha bármilyen kérdésed van, írj nekünk ide!
  • Csapatokban dolgozunk.
  • A szervezeten belül nincs hierarchia, a menedzsment alatt a csapatok találhatók. A csapaton belül szerepek vannak.
  • A csapatok felhatalmazást kapnak, hogy eldöntsék a projekt során használt technológiát, munkamódszertant és időbeosztást, de legtöbb esetben agilis szemlélettel dolgozunk.
  • A csapatban döntéskor mindenkinek ugyanannyit ér a véleménye, közös, kompromisszumos döntés születik.
  • Rugalmasan folyik a munkavégzés (home office/remote, este/reggel), a cél, hogy a projekt időben elkészüljön.
  • Erős feedback kultúra jellemzi a céget, azaz a menedzsmentnek és a csapattagoknak is azonnal, nyíltan el lehet mondani minden véleményt.
  • Kisebb sprintekben dolgozunk, heti üzemezésekben tagoljuk a munkát, ezáltal csökken az időnyomás és az ebből adódó feszültség.

Egy csapat egy product ownerből, egy scrum masterből és a projekttől függően 2-5 fejlesztőből áll. A szakmai tudástól, tapasztalattól és egyéni preferenciáktól függően dől el, ki melyik csapatba kerül. A projekt indulásakor elfogadott csapat szabályzathoz (hogyan, milyen határidőkkel dolgoztok, ki, miért felel stb.) mindenkinek tartania kell magát.

A sprintet egy nyitó meetinggel kezdjük, ahol együtt vállaljuk be a feladatokat, a végén a sprintzáró megbeszélésen együtt demozzuk az elkészült feature-öket, a retrospektív keretében pedig törekszünk megtalálni azokat a pontokat, ahol még jobbak lehetünk. Gyakori a páros, mob vagy az extreme programming is.

Az irodából/otthonról/remote, távoli eléréssel is lehet dolgozni, alapvetően a csapat dönti el ezt is.

Alapvetően nincs, nálunk a lényeg, hogy amit a csapat bevállal, az elkészüljön.

Egyéni vállalkozói szerződéssel tudunk együttműködni veled.

Igen, tanácsot is adunk, és segítünk elindítani a vállalkozást, emiatt ne fájjon a fejed.

Az általunk használt technológiákról itt tudsz tájékozódni.

Igen, ingyenesen részt vehetsz IT iskolánkban, a Braining Hub kurzusain, ahol megtanulhatod a legújabb programnyelveket. Emellett belső szakmai meetupokon, workshopokon is lehetőséged lesz részt venni, ahol folyamtosan törekszünk új impulzusokat adni. Sőt, lehetőséged lesz neked is előadásokat tartani szakmai konferenciákon, rendezvényeken. Emellett heti egyszer anyanyelvi angol tanár jön az irodába, hogy segítsen a szóbeli angol fejlesztésében.

A budapesti iroda a XIII. kerületben, a Gogol utca 26. szám alatti irodaház I. és II. emeletén található. Tömegközlekedéssel az M3-as metró Lehel téri megállójánál kell leszállnod. Az amerikai iroda pedig San Diego melletti településen, Oceanside-on van.

A Gogol utca végén van a Lehel Csarnok, ahol sokféle konyha, vendéglő, kifőzde közül válogathatsz.

Tiszavölgyi Péter alapítónk vezeti, a sales és a project management van ott.

Igen, a fürdőzős, ottalvós „ereszd el a hajam”-típusú csapatépítő, és a karácsonyi buli mellett szoktunk LAN partykat, kvízeket, hackathont, beszélgetős/filmezős esteket is szervezni.

  • Kutyát is behozhatsz az irodába.
  • Ha biciklivel jönnél, le is tudsz fürödni. 😉
  • A Stylersnél a gyümölcs friss, a sör hideg, a CS kegyetlen, az op rendszer pedig Linux.

Csatlakozz a Csapathoz!

Szeretnél a csapatunk tagja lenni?
Gyorsan növekvő közösségünk mindig keresi
a hozzád hasonló tehetséges kollégákat!

Töltsd fel a CV-d, és behívunk egy interjúra!